Tjejjkvällen vi hade.........

Min barndomskompis Madelene bjöd in mig på tjejjkväll i GI´s tecken här för ett antal helger sedan..Vi har många av oss kört GI nu så de var kul ta med ngt allihopa som man tyckte så där extra mkt om, o dela med sig av.. Kanonkul!!
Det var så kul få komma iväg, klä upp sig lite extra, lägga en najjs make innan man skulle åka, lite lukta gott...... - ja u name it! =)

Vi blev 6st glada fnittriga bruttor som åt kräftor, pajer, gratänger + en massa annat gotti gotti, o sjöng sing star! Ja jag var förvisso såå hes o hostig så jag kunde ej sjunga, herregud sån otur?? ;) HAHA!   Så jag tänkte lägga ut lite kort från kvällen...



Ann  (Maddes mamma)                                             Madelene
Jag                                                                            Maddes syster Ida
Min mamma                                                               Lisbeth

Babesen kör sing star!!!


Kvällens kökspigor.... Lika bra ta gamlen, de har ju gjort de förr!! ;)


En tik e ju oxå en brud!


& lillbruden kikade förbi en liten stund, ville oxå vara på tjejjferre!


Och jag trodde mig faktiskt i hela 4h utan mina barn, kanske för att jag visste att dem var med pappsen hos moffe i huset mitt emot? Där avnjöts Taco o en massa godis kan ni tro....
Men inte va man ngn partyprinsessa, nej jag blev trött i ögat då kl var 22, man e ju inte van att nattsudda, o kanske inte heller van att inte ha ngn i famnen hela tiden, så jaa, jag blev trött sitta där i soffan efter ett tag..

Denna kväll ska vi göra om brudar, med desto mer vin till mig den gången!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0