Torsdag......dags bli blond igen....

Jepp Mallan e ombytlig, nu ska jag inte vara brundin längre! =) Men jag har trivts bra i mitt bruna hår, dock gjorde jag ju en intensivtoning som med tiden nu börjat mattats ut o jag kände faktiskt inte för att lägga in samma färg igen. Jo jag e ombytlig!

Så nu ska jag till frissan i veckan, lägga in en massa slingor i blont i överhåret, har även funderat på ha kvar de bruna extensions jag har nu i underhåret o behålla dem bruna.. (jaa mitt hår E fejk...) haha
Iaf så e ju jag ekonomisk, hihi så jag hade ju såklart nåra blonda ext till mitt överhår liggandes här hemma, så dem sätter jag fast själv, en redig kvinna heter de ju! =))

Ganska så snygg färg tycker jag, hoppas bara på nyllet passar i det! Vi ska ju på 30 års ferre den 8/11, min kusin Lena som fyller, ska bli skojj! O har blondiner inte mer kul...??? =)

Men nu ska jag sova, för klockan slog just 22!  Natti!!





Kommentarer
Postat av: Ja, det är Brullan igen

Jättebra! Man ska va ombytlig. Vore trist annars. Jag ska själv snart byta från mitt blonda till antingen rött eller brunt. Varför inte? Malin!... Du är en naturlig skönhet och passar i vilken hårfärg som helst. Jag lovar du blir ursnygg!

2008-10-15 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0