Dagarna går...

Ja vart var jag nu egentligen denna veckan? De har inte blivit så mkt uppdatering, MKT trött har ja vart & inte liksom haft ngn gnista, de kanske helt enkelt e för att sommartiden kommit??? Ingen jäkla aning.. Mannen han skyller på att ja inget socker äter, så då tog ja faktiskt en glass idag, en smack, & hejj va de blev fart i hon Mallan, haha! =)

Torsdag var de ju vägningsdag, - ett helt hg, haha!! De studsade lite mellan 1-2 hg, men ja säger 1 iaf.. Jaja alltid ngt får man väl säga?
Till middag kokades även en hel panna med palt, & hujedamejj så himla mumma!!!!!!!!!!!

Så fredags lunchen bestod av palt & sen till middag en oxfilé rulle på ÄP, haha kanske har denna helgen gått i det osundas tecken vad vet jag? Ngt hjärnspöke blev det då ja kokade palt, men men...

Nästa helg lär ju inte bli ngt bättre, då t.om jag vill ha mitt egna påskägg med speciellt utvalda godisar a la Mallan, så vem känner sig utmanad att ge mejj ett sånt?

Ja kan lotta ut en mkt fin blompinne till det första ägg som anländer?? Givetvis med din egna favoritfärg på pärlorna?

Jag älskar STORA ägg, med salt, surt, winegums & dumlekola, resten får ni klura ut, hehe....

Helgen har vi tillbringat här hemma o myst på, mannen har gjort en fin snö igloo som vi både kan elda, sola & grilla i, *myyys*
Lördag jobbade jag på klädbutik, öppet mellan 9.30-13. Lagomt bra & dagen gick fort, men de e ju så när man har kul!

Flisan & Tindra har fått sprejade hjärtan i håret, ooh så nöjda...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0