Utmaning..

Ta fram din mobil
gå till inkorgen
svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
så här:
fråga 1- första meningen i första sms:et..
fråga 2- första meningen i andra sms:et..
osv...

utmana minst 5 eller vad du själv vill!!

Så här blev det för mig:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?: Det var bara jag på kursen idag, så vi tränade lite med det vi gjorde förra gången..

2. Vad säger du alltid till din bästa vän?: Syns då!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit överkörd av en buss?: Va kul!

4. Vad är det värsta du kan säga till din fiende?: Shoppoholic...nanting!

5. Vad skulle du säga om du vann en miljon?:
Imorgon!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Hej vill du följa med på Bio kl 7?

7. Vad vill du höra mest av allt?: Hej, det känns verkligen personligt från dig..

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?: Visst blev det så att du skulle fixa gemensam present?

9. Vad säger du till en vän som fått en dödlig sjukdom?: Ja jag informerar dig sedan..

Haha, så fult de kan bli!!

Jag utmanar:

Catta
Lina R
Cissi
Systeryster

Puss & god natt! =)

Kommentarer
Postat av: catta

heej oj då! får ta mig an den imorgon!. spännande!

hoppas allt är bra tjejen, och ni haft en underbar helg!

pööös catta

2009-04-26 @ 21:55:37
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: jeny

Tack för din fina kommentar.. kram

2009-04-27 @ 21:57:18
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0