Va ju faktiskt "modell" för en dag!

Haha, ja hinner inte uppdatera bloggen här hemma, haha, en hel del att göra med våra 3 barn o hela hemmet.. Sen bara passa på att hinna njuta av den sista snön här hemma med..

Jaja, iaf så ska jag lägga ut lite snygga kort sen ja var "modell för en kväll" (därav denna hemska förkylning ja har nu)
Elin, min svägerskas svägerska ringde mej för att dem skulle spela in en film  i hennes klass o temat var Cirkus!
Klart ja ville ställa upp på de, kanonkul sånt där!! =D

Iaf så träffades vi hemma hos henne förra veckan en kväll, o ja blev både stylad & sminkad, o så en super fin outfit bestående av vita nylonstrumpor, rosa tyllkjol o ett vitt linne, oooh so wonderful!!! HAHA!!

Efter 3 h sminkning & ombyte bar det av till svägerskan o hennes familjs ladugård, så vi fick hålla till i mörkret kl 21, så de skulle bli sån där cirkusstämning, med strålkastare o halm!!

& som ja fick trippa o snurra, o SOM JAG FRÖS!!!! fick ju faktiskt vara rätt så söt i min lilla stass, ja slapp ju t.ex vara clown? haha..

Me =))

va sa du Mange, ser ja ut som en barbara?? haha!!!!

Sen var de bara bort me alla hårnålar o in i ett varmt bad...


TUSEN TACK tjejjer för att ja fick denna kväll tillsammans med er, de var kanonkul, trots kylan!! Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena snyggo!!! Vilka coola bilder, alltid kul med lite skoj ibland! Men bilden jag såg i kameran då... på den roliga minen, kom den inte med eller? Ha det & tack för en trevlig dag tillsammans med er i onsdags. / Kram kram

2009-04-16 @ 21:16:30
Postat av: catta

ååå faan v snyggt. riktiga puddingen ju!...



verkligen ..

samt ja hatar att kolla på era kort med snö mm. vill med åka slalom!:( puuuu...



pöös catta

2009-04-17 @ 07:15:47
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack själv, du var bäst och snyggast! nu kan du kolla på min blogg så får du se slutresultatet!

2009-04-17 @ 19:06:33
URL: http://emelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0