Nu vet ja!!!

Inför mitt kommande 30 års firande har folk frågat va jag önskar mig, hmm.... Jaa jag har föreslagit både det ena o det andra men -nej, Malin inget till huset.. Hmm ok.. -nej, Malin ingen tattoo, hmm ok..

Men nu vet jag!!!! Jag kommer ju att behöva en bärbar dator inför min kommande studering, de var väl ett bra förslag??
De e ju personligt, ngt jag verkligen behöver, ngt jag inte har råd att köpa själv..

Så seså gott folk som ska vara med på min fest (jag förövrigt kommer att anordna i en lokal full av folk, mat  + med god dryck...) & eftersom jag är sämst på veta vilken ja vill ha kan ni antingen höra med mannen min vad jag kan tänkas behöva för en snygg skapelse, eller så får jag ett bidrag till en??

Jag är ingen tjejj som vill ha kristallskålar eller fat, ej heller smycken eller andra inredningsartiklar, nej dem vill jag köpa själv eller få av mannen... easy way va??

/Mala 

Kommentarer
Postat av: mona

Ok nu är det för länge sen vi träffades. Vad har du för pluggnings planer? Känns som att jag missat en stor och viktig del här...



kram

2009-08-01 @ 23:26:30
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0