De går ju bra de här!?

Jooda de gör de minsann, frukostarna mina består oftast av en shake o en stor kopp kaffe, mellan alla målen kör ja stenhårt på vatten o frukt, eller ngn skorpa med ngt läckert pålägg på, lunchen har vart en varm soppa med ngt tillbehör till som skinka eller så.. En varm shakesoppa alltså, o nej ja blir inte less eller hungrig, o blir jag de så tar ja mig bara en bar eller ytterligare en shake.. :)
Middagen har jag ätit med familjen, oavsett vad som serverats (eller som jag lagat själv kanske man ska säga) o frukt frukt frukt kvällen lång, mm de går riktigt bra! Om de e tjurskallen eller inte som spelar sin roll här vet man väl inte, men vafan ska fettet bort så ska de..

Matte o Nk prov har ja hunnit med denna vecka, fy fasen så långt efter jag låg efter klassen, men nu e ja ikapp iaf, tusen Tack till Tilda som pluggat med mig o styrt upp alla dessa saker :)

Mina domningar har tyvärr blivit mer, speciellt i ansikte, arm o rygg??! Igår kliade det på ryggen, på vänster skuldra, bad mannen klia, som kliade, o ja sa hela tiden -men hårdare, höll på bli knäpp för kliandet slutade inte, till slut rev o klöste han rejält o ja bara fortsatte med mitt hårdare!! Då rev han på samma sätt på höger sida för att visa hur hårt han gjorde, o jag skrek av smärta!! Ja kände alltså inte vänster sida.......:(( Vilket känns jävliga tråkigt o tungt just nu, men ja kan inte gräva ner mig, även om ja skulle vilja göra de vissa stunder under dagen.. Inga svar från Umeå än, o ångesten blir ibland svår leva med, men då har ja slöjdat eller vilat eller bara lekt ett tag med barnen..

Nu väntar matte igen och det är dags för det fjärde o sista kapitlet, sen e kursen klar, känns bra ha läst matte B från sept-dec och 1 månads sjukskrivning på de, och ändå vara med i racet!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan ju lova en sak, är du med mig till helgen blir det inte nå bantning utan julfika och glögg och kanske en och annan godis eller pepparkakedeg :) Ses snart Kram

2009-12-03 @ 18:25:55
URL: http://emmaumebo.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej! vilken fin blogg, hur går det för dig med nutrilett dieten? tänkte pröva jag också! nyfiken hur det gårr för andra.



Kram

2009-12-07 @ 17:19:27
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Frida

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-03-18 @ 19:17:01
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0