Kreativa mamman..

OOh härliga tider, mamman fick en hel kväll i sin ensamhet o ta fram sin kreativa sida som legat gömd men kanske framförallt Glömd i ett par decennier..??! =D
Ja hade ju anmält mig på en kvällskurs i luffarslöjd, kanske mest för att komma iväg ett tag hemifrån med alla rutiner o måsten, men oxå för att stänga inne mig själv för ett slag o skapa med mina händer, *me love*

Så här e mina första 2 verk av denna slöjd, ruskigt svårt var de faktiskt o tog en hel del tid, de lär väl snart gå av farten o den dagen lär jag nog skratta till dessa första verk, för vinda o trinda e dem ju alltid, men de e väl så hemgjort ska vara??


Nu ska ja snart i säng, ska blogga runt lite först, min vanliga snoa, o gruva inför dagen D imorron, den med vägningen! Hjälp!

Natti....

Kommentarer
Postat av: Cissi

De blev ju jättefina :)

2009-02-04 @ 09:34:54
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Dom blev ju jättebra! Söt ängel! Syns imorgon 12.30. Jag far direkt dit, är ledig imorgon. / Kram

2009-02-04 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0