Oh man!

Nu filar jag again me, haha!! Nu e Mallan på G igen, nu e Mallan på topp! Härliga känsla!

Dagen började med att kika på mätaren, FUCK fortfarande riktigt jävla KALLT!! Men åååh!! Vi hade -25 på morron, svinigt!

Så efter ja lämnat på dagge åkte jag INTE ner till Lina som planerat med promenad o en massa ärenden, nej kändes för kallt o jävligt in o ut i bilen o allt annat.. =/
Så vi åkte hem. käkade frulle, för de hanns aldrig på morron, hann max ta mig några torkade aprikoser i farten mellan vällingblandningarna =)

Sen började jag städa tjejjernas lekrum, de var grejjer ÖVERALLT & då överdriver inte jag ett enda dugg, haha!!
Så jag bar upp en massa "överskott" i förrådet uppe o sen storstädade jag rummet, dammtorka, dammsög -jaa u name it, & herregud vilken skillnad, sen blev resten av huset oxå genomstädat, eller iaf nedervåningen. lilleman ligger ju o sover däruppe så de tar jag kanske imorron eller i em..?

Imorron har jag bestämt mig för att gå igenom en massa leksaker vi har i en stooor leklåda inne i lekrummet, vad som man kan kassera & kanske vad man kan ge/slänga bort! De ska bli så fint så.. Men jag kände inte för att endast städa denna dagen, e ju en ny dag imorron!

Har satt ut kissebarnet på annons nu, kanske han kan hitta ett nytt hem nu då han e lev klar, hoppas de. Samt mitt mjuka bamse babygym, ifall ngn annan liten bebis kan ha nytta av det, Milton kryper ju snart o de vore skönt bli av med en hel del bebisgrejjer som bara ligger o tar en massa plats nu, de ska ju inte användas mer, för ja ska inga fler barn ha som sagt!

Kisse barnet som e till salu e lille Wilmer, till höger på kortet!


& babygymet!


/Mamman!! =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fan va du är duktig, jag är riktigt stolt att vara din pappa. Du är bara bäst ..

2009-02-10 @ 17:36:40
Postat av: Lina

Ja, det blev ju lite kallt idag. Men vi får ta morgonkaffe & prommis en annan dag, när det blir lite varmare! Kom in på jobbet för en kaffekopp om du är på byn. Annars syns vi på torsdag, är du peppad? Ska bli kul! Ha det & så höres vi. / Kram & sov gott!

2009-02-10 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0