Ja har fått en award!! =)




Jag har fått denna award av Magdalena! :) Tack tack! :) http://alldelesunderbar.bloggagratis.se/

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.

Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.

Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Gratulerar till din award! Men tyvärr ser jag inte vilken det är. bilden kan inte visas. Kan du berätta lite mer hur den ser ut...

Kram anna

2009-01-03 @ 12:06:00
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Lina

Hejsan! Nu har jag faktiskt uppdaterat min blogg! Här hemma ligger vi i feber. Johan har över 39, och Wilma ligger på 38. Det blir ganska långsamma dagar. Vi får ta & träffas nu när vi blir friska. Kul att ni var förbi här om kvällen, då han vi ju snacka lite i alla fall. Nu ska jag gå & ta en kopp kaffe & sedan ska Wilma gå & sova. Vi höres! / Kram på er.

2009-01-03 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0