Lördagsmys..

Ojj vilken mysig tjejjkväll vi hade på tu man hand jag o Lina igår, tusen tack för igår vännen, de ska snart göras om!!! Kanske vi inte e lika trötta i ögat den kvällen, hihi..?
Jag såg förresten klart hela Wallander igår, var ju så himla spännande! =D Jag bortsade tänderna, tvättade & klädde av mig o hoppade in i kvällsmyskläderna o mina tofflor under tiden de var reklam, o sen såg ja färdigt.. Den slutade 23.55, o ja tror ja hann upp o lägga mig o somna innan klockan slog 12, ja var såå trött!


Jag o Lina hade som sagt en riktigt mysarkväll men allt va det tillhör, en bra film på TV, vi såg kvällens Wallander, gripande o medryckande som dessa filmer är.. Kex, ost o Loka, gott! Frukt o grönsaksstavar o dipp.. Mumma!
Ja va inte ens hungrig till frulle idag så de blev endast en hårdmacka med leverpastej..

Jag o Tindra har vart ute på fm, tillsammans med svägerskan Åsa & kusin Melker, åkt i backen o gungat lite, sen gick vi in o mumsade på nykokt kaffe o kex med brie! =)

Jag & Tindra tog lite busiga kort idag på morron då vi lekte Dr.. Hon påstod att hon såg blod i mammas öra!
-Jasså?
-Joo de var de mamma, mycke blod!
-Jaha, varför de då?
-Jo för att ja har skriki!!

HAHAHAA!!

Tindra i doktorns glasögon o fortfarande lila slingor i håret sedan tjejjkvällsmyset igår..


Patienten.. =)


Nu ligger hon o sover i soffan, lillebror sparkar på golvet under mjuka babygymmet o nyrullade köttbullar i ugnen, doftar förföriskt!

Busiga lillebror...

Puss!

Bus me mamma!


Få se om pappan fått sig ngn pippis när han kommer hem runt 20 ikväll, spännande!

Nej nu måste ja till köket o ugnen, hej svejj..

/Mamman!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det var riktigt mysigt igår! Gott med kexen & osten & allt det andra!!! Var trevligt att sitta & surra bara du & jag! Ja självklart, detta måste vi göra om. Kanske vi dricker ett glas vin eller nått nästan gång :) Ha det så bra & titta in på kaffe på jobbet i veckan. Kram kram på dej

2009-01-25 @ 14:56:24
Postat av: Anna B

Det låter som en toppen kväll och en härlig dag! Önskar dig en skön söndagkväll! kram Anna

2009-01-25 @ 16:21:25
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Louise

e de du som är super mom ;-)

2009-01-27 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0