Städar dag idag!!

Ojojojj va skönt när man känner ilet infinna sig...... -städarilet!! =)
Mannen o en annan lika galen jaktidiot tog på sig skidorna på morron o åkte iväg.. Själv började jag dammsuga, sen av bara farten tog jag bort ALLT julpynt o sydde nya gardiner i v-rummet, upp med nya i köket o dammtorkade Överallt!!
Sen satte  jag mig (efter ca 4h städande) med en kaffekopp i soffan o tittade mig omkring, kände doften av mysljusen jag tänt i v-rummet, vita snöbär med en blandning av annanas & granatäpple.. HÄRLIGT!!

Nu ligger Tindra o ser lite TV. Förhoppningsvis slumrar hon till en stund, lillebror sover på övervåningen o jag tänkte slappa i soffan.. På något tag kommer Flisan hem, livet kan ju inte kännas bättre just nu..
Jo kanske om ngn bjöd på middag?? =D

Uppdateringen av julaftonsbilderna får med andra ord dröjja ett tag till, ja känner mig alldeles för slö.. ;)

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Oj det ilet önskar jag att jag hade. Nu har ilandet handlat om att måla barnens rum. Det är inte riktigt klart, men inte långt ifrån. *Det är ju bara dekorationsmålningen, det roliga, kvar.

Önskar dig en skön söndagseftermiddag! Kram anna

2009-01-04 @ 15:12:08
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Louise

gurkis va duktig du är!!! Känner att de är dags för mig med att plocka bort julen.. hi hi hi jag har ju haft granen klädd sen 3 dec fniss :-D

Hur lyckades du städa ostört i 4 timmar? barnen va kanske inte hemma..

PÖSSEN!!

2009-01-04 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0