Helgen snart passé...

Oj vad dagarna flyger fram då de e helg.. Iaf så har helgen bestått av rensning ute i förrådet, blev kanonbra! Sen har vi grillat o myst vid elden varje kväll, myyys...

Lördagsmorron hade jag min första dag i mitt nya liv, haha, ja ska nämligen köra ren kur camebridge, najjs! 3st shakes/dag + en massa vatten o ngn kaffekopp..

Igår såg matschemat ut som så:

Frulle: vanilj shake
Lunch: grönsakssoppa shake
Middag: kycklingssoppa shake

Sammanfattning av dagen : den har vart HEMSK!! Har nog aldrig vart så här hungrig i hela mitt liv! HAHA! Men kanske för att vi rantade runt mkt & det bjöds på både fika o middag borta, men hon Mallan stod emot..

Vågen visade -0,7kg idag, men ja går inte riktigt på det, vill att de ska gå fler dagar o förhoppningsvis mkt mer kilon!!?

Söndagens mat

Frulle: kakao shake
Lunch: jordgubbs shake
Middag: kycklingssoppa shake

Sammanfattning av dagen: denna dag har gått SÅ MKT LÄTTARE, de har inte alls infunnit sig samma hungerskänslor, jag har orkat hjälpa mannen att rensa, bära o kasta en massa skräp i förrådet i 2h!? vattenmängden har inte riktigt uppnåtts ännu, ligger i skrivande stund på 2L intag, men ska dra i mig 1L till innan sängdags..
Få se vad vågen visar imorron?

Jag är förövring mkt nöjd att ja klarat av 2 hela dagar ren kur, nu e de bara 3 kvar, sen hade ja tänkt äta 1 mål mat om dagen men sen ändå fortsätta med 2 shakes/dag...

Snart e Mallan nöjd, kanske iaf!!?

Lite bilder från när Tindra så nöjt fick mata hönsen med lite bröd samt följa med o ge mat & vatten & plocka in 4st ägg!


En liten snygging som tyckte hon hitta skitfina glasögon i bilen, ett par glödlampor! :)

& en solande mamma, -jaa jag vill ha tillbaka solen, inge åska o regn & kyla denna vecka tack!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Rackarns var du har varit duktig!!! Nu är snart min första dag över. Det känns ändå helt ok. Jag trodde jag skulle vara hungrigare... Nu känner jag förvisso att hungern börjar komma smygande så det är dags att hälla i mig mer vatten. Oj vad jag längtar till imorgon för att få stå på vågen och kolla om det gett något....

2009-07-05 @ 20:14:16
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0