Tiden rusat iväg..

Måste väl kasta in ett inlägg så här lite snabbt, trots att ja e trött som ett svin o bara vill se min bok written by Läckberg o min skööööna kudde...

Nåväl, ja har ju börjat vara en arbetande kvinna i huset nu, 100% som elevassistent o trivs som fisken i vattnet både med barn o personal, ja allt!! Härliga känsla..!
Därför e ja inte spec vidare bra på uppdatera i min blogg, men de gör inget, för ja har hört att man ska va ledig o ha semester & sommarlov då de e sommarn!!

Lite kort kan ja även bjuda på, mannen har ju semester samt hand om alla barnen under tiden som jag arbetar, men ett vedhus kommer vi snart att ha på gården, tog lite kort på honom då han skottade som mest.. =)

Hålen va inte spec grunda...

Ja hirregud så djupa!!!

Begravning av en st Svartnos (Flisans kanin) Vildkatten som varit i farten tyvärr.... Få se hur Pysen Jr klarar sig??

Hälsade på hos kusinerna Sandin, lånade Milles snygga BMW!! (SÅKLART!!)



Sen har ju älskade lilleman börjat gå!!!!!!!!! Han har ju tatt ett par få steg då o då när han tordats släppa av, men i tors förra veckan sa de bara Poff, så gick han 13st steg, när ja räknade nästa gång var det över 30st(!!) Storsnyggot har ju vuxit i sommar, men de e ju klart, nu e han ju inte minst av kusinerna längre, för bror Peter & Lena har ju fått en tjejja, den 19/7, hihi.. Ja har blitt faster till en supersnygg liten sessa vid namn Lovisa :)

& idag 21/7 firar jag o mannen 2 årig bröllopsdag, Grattis till oss med!!!



Over and out.... Hej hopp..../Mallan

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Men ja vad kul med ett inlägg! :) Du kan väl ta och kolla upp flyg den 19 så vi tar oss ner billigast möjligt. Ring och hör där ni ska operera han, dom vet säkert vart man vänder sig till om du inte har telefonnummer til det. :) Kram kram

2009-07-22 @ 21:47:59
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0