Fredag!

Idag lämnade vi lilleman ensam på avdelningen, & allt hade gått bara fint, såklart! Bibbi fick överta rollen som mamma, hihi.. :)
Så ja o pappan drog ut på samhället, helghandlade lite i godan ro, hälsade på moffen på jobbet & drack lite kaffe, sen åkte vi mest omkring i bilen & var inte riktigt van att umgås utan barn..? haha!
Hämtade Tindra så hon fick följa på lillemans dagis samt även se vilken avdelning hon ska börja på till sensommaren, en nöjd brud som inte ville hem!

Pappan hade klipptid kl 11, så jag o barnen for förbi min faster Annlo & fikade lite, där slank det ner en bulle + en mazarin, tur som faan de e fredag,!!!
Sen när vi kom hem tog jag en 5km promenad i svett tempo, härligt värre! Så mina 10 000 steg är för längesedan avklarade!

Dagens matintag:

Frulle: Naturdiet smootie
Mellis: 1 bulle + 1 mazarin
Lunch: Nutrilett shake intensive
Mellis: inget, (sov middag med Milton)
Middag: potatis, grillad filé + massa sallad

Övrigt, när ändå begäret efter bullan med socker kommit över mig tog jag några godisar från lillans påse, totalt onödigt jag vet, men ack så gott!! Kan inte montan dra snart typ???

Over and out! Tjing Mallan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0