Ja kan bara hålla med....

Cissi om att de e riktigt skojj se när man loggar in att någon vart o besökt ens blogg & spec om man fått en kommentar!! =)

Men nu tvingar ju jag ingen att klicka sig vidare så man tillslut hamnar här på mammamalinsvardag, ingen alls!
Så du som tycker ja e patetisk med mitt lyckliga liv, med världens finaste barn o man, för att inte tala om hela min familj & mina vänner, ja men du kan väl dra redan NU? Så blir alla nöjda o glada..

Jag själv kikar gärna omkring på andras bloggar & har mina favoriter där ja skriver det som kommer upp från hjärtat eller i tankarna, o jag skriver ALLTID vem jag är! Varför ska ja vara anonym i mitt skrivande, står ja inte för orden som just kom från mejj??

Nej sluta upp & deppa över mitt fantstiska liv, & försök skaffa dig ett likvärdigt!

Men kul att hela tiden inse vem som skrivit, för så jävla anonymt har de inte varit i slutändan.... & att sen denna person sitter o glor på min blogg under sin arbetstid e väl ännu mer patetiskt, nej ta hand om din fru o de dina, så de inte blir liv i luckan lilla vän!

/Mallan

Kommentarer
Postat av: :O)

Vad trist. Precis vill de inte läsa, så kan de strunta i det!!

2009-03-02 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0