Tisdag..

Jag o lilleman har lekt här hemma hela fm medan Tindra va på dagge, sen när han sov pysslade jag med Cissis hjärteskål, o den e fortfarande inte klar! =)
Har avnjutit en mkt god lunch idag bestående av omelett med grillad kyckling & ost, nammi..



Hämtade Tindra som vanligt runt 2 tiden o sen drog vi till Lina & Wilma för att fira henne i efterskott!! Hon fick en hjärteskål med lite låtsas citroner, päron & avokado.. Tror hon blev ganska glad? =)

& som vanligt så klädde tjejjerna ut sig både till prinsessor med även till skoterbrullor! hihi



Vi blev där ett par timmar så Lina bjöd även oss på middag, herregud va vi våldgästade hos dem, kycklinggryta, gotti gotti!

Nu e de dags för den rätte för rosing igen, so long!

/Mallan

Kommentarer
Postat av: catta

heej absolut tjejen!



självklart får du det!

jodå de är bättre. fick medicin i dag, kortison mm så nu skall de bli bra hoppas jag..

sista dagen med pc så man är lite nervös att hon skall åka på ngt igen eller att pc kuren ej hjälpt som den skall...

du vet . alltid ngt ju!



skulle inte bli förvånad om hon åker på ngt igen! ehheehe



hur e de med er? friska o krya!

kan ja länka dig på min blogg? ok?



pöös catta

2009-03-10 @ 21:14:58
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0