Onsdag..

En dag mitt i veckan.. & ja känner mig allmänt så jävla depp!!!! REGN nu i 2 hela dagar, så kallt & jävligt att ja satt på värmen i huset igen, annars känns de som om ja fryser i märg o ben..
SÅ, detta resulterar i överaktiva barn & en trött mamma, vilken strålande kombination..? Näe..! Jag vill ju kunna vara ute på gården, som för övrigt börjat torka upp nu, sitta o slöjda i en stol medan barnen leker & njuta av livet..
Jag vill inte ha de så här, ibland känner ja mig faan ensammast!!
Önskade man hade ett par systrar i närheten som man umgicks med dagligen, både storasystrar & lillasystrar, men de lyser med sin frånvaro, ja jag fick inte den sagan ja hade velat, ett helt gäng jätte snälla systrar, nej ja fick 2 storebrorssor & en lillasyster som dessutom bor 30 mil härifrån =(( HAHA!
En mamma jag umgicks med väldigt mkt då jag fick de två första barnen då hon hade äran att arbeta nära sitt hem, & endast 75%.. Hela dagen fanns kvar & vi kunde umgås, man fick lite avlastning med att mata, bära & leka med barnen..
Men nu lyser oxå hon med sin frånvaro, flyttat, ja visserligen bara 6mil från mejj, men de blir inte den där snabba kaffekoppen då man har vägarna förbi eller bara lunchar ihop för att hon e ledig eller har en kort dag... & mannen på bortajobb hela veckorna lång.... & ska ja överhuvudtaget prata med ngn vuxen människa e de liksom bara ta telefonen & le sen & vara glad över den höga teleräkning som sen dimper ner.... Nej ja vill bli karriärkvinna igen, tjäna mina egna pengar, träffa människor, utbyta tankar & funderingar utanför mitt hems 4 väggar & tak & alla våra barn..

E de ngn som vill byta livsstil med mig????

Hade dessutom en massa bra foton sen denna dag inomhus, men tror mannen snott med sig blåtanden, så dem får ja bjussa på en annan dag..

Nu ska ja sova, hoppas huvudvärken sedan 2 dygn ska släppa, för att inte tala om tinnitusen... *suck* =(
Måste ta & kolla mitt BT med, de har ja inte gjort sen ja började med prev.medel igen, kanske är det dem eller bara vädret som tär mitt huvud..? =(

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Vad tråkigt att du ska vara så ledsen!!! Jag vet att jag inte kommer till dig så ofta, men jag har så mycket med skolan... mamma och svärmor... sjukabarn!! Men jag lovar att jag ska komma till dig så fort jag har en lucka!!!



kramar från mig ;)

2009-05-07 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0