Så har en helg oxå passerat..

& vi har faktiskt hunnit med en hel del här på gården, tagit bort alla buskar & träd som inte ska va kvar, planera lite smått vart vi vill ha saker & ting, gruset kommer flera lass av på fredag så till helgen ryker även all gräsmatta bort & det ska sen sås nytt, härliga tanke kanske vi får en grön gräsmatta i år?? =)

En hel del besök har vi haft i helgen , sååååå kul, fatta ngn förstod faktiskt att det finns en Malin oxå att hälsa på, vore bara så himla kul om detta hände oftare under vardagarna då ja e som ensammast..

Åsa & barnen kikade förbi, gamla grannar likaså & barndomskompisen Madde med familj, så ja & hon fick oss en vinkväll, glada i hågen blev vi, lite fnittriga oxå, som de ska va! =) Fredagen avnjöts det surfisken hos Anna & Fredde, nammi, de e ju bara såå GOTT!

Så ja tänkte bjuda på lite helgpixs!

Haha Milton kröp omkring på golvet när ja & Tindra slappade framför morronTv, så här hittade jag honom, även han kikade på Dora utforskaren =)

Nyduschad Hello Kitty tjej =)

Milton kikar då Tindra kör radiostyrd bil..

Härligt med en söndagslunch ute tyckte Tindra, men ngn grön gräsmatta kan man ju inte påstå att man har?


Bästaste vänner....

& så bebisarna som nu är 9 dgr gamla =)


Kommentarer
Postat av: jenny

Nu har jag ju precis fått mig en liten så jag kan inte riktigt göra som jag brukar.. Men i vanliga fall. så går jag upp rätt tidigt.. dricker mig en proteindrink och sen går jag ut o går ca femtio minuter snabb takt.. Sen hem och äta gröt till frukost!! Det funkar jag lovar.. Sen tränar jag oxå väldigt mycket. .men för att gå ner i vikt så tar jag mina promenader.



Nu som nybliven mamma med kejsarsnitt får jag ju inte träna. plus att jag måste äta frukost innan eftersom jag ammar.. Men då äter jag frukost.. vilar lite. sen tar jag mig en proteindrink och går ut och går med bra musik.. det som är bra nu är att jag har vagnen framför mig!!!



Du får väl ta o komma hit och promenera med mig. hehe.



2009-05-12 @ 08:01:00
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0