Min fest gick av stapeln igår lördag 3 okt..

& så grymt jävla kul de var!!! Kl 17.30 kom gästerna efter ha fått inbjudningskort ( nu var de en ungdomsfest o alltså inga föräldrar eller så var bjudna, fniss...) så då käkade vi en massa god mat som jag o min mamma kockat ihop, efter middagen bjöds det på hembakt tårta av mamma samt kaffe, efter det blev det lite lekar i form av "så ska de låta", så himla skojj & självklart kunde man muta domaren (syster Emma) för ngt extra stilpoäng, o självklart kom ja på -pom-pommar i form av lila servetter! =)
Sen öppnade ja en massa fina paket som jag fått av goda vänner, o ojj så mkt fint de var o ngn fin slant låg det i ett par kuvert här o där, härligt nu blir de ngn gaddning inom kort skulle ja tro?!
Så ja tänkte bjuda på lite bilder som får tala för sig själv..

Kan ju kanske erkänna att jag inte mådde så där jäla supergreat vid 23 snåret, systeryster hittade mig sovandes inne på toalettgolvet, haha!! Men efter ja fått sova ett par timmar så var ja på benen igen o några varmkorvar senare så va jag även på dansgolvet till tidiga morron, haha... En hellyckad kväll som jag kommer bära med mig i minnet tills ja dör! Tusen tack alla underbaringar som tillbringade min kväll i dimmans tecken, I love u all!
/Malin

26 glada vänner i min närhet!

Snygg Benne & snygg Cissi!

Mina busflickor Elin & Mona!

Älskade mannen min.. ;)

Mhmm, ett par glada föräldrar! =)


Mannen fotade typ.......

Anna, jag & broder Patrik, sccchhhnyyyygg!!

Jaa o sen började det barka litegranna... haha

Så ja drog en "taktik-vila" i soffan.... Mina syskon hade lite bus för sig med mig, pussa/slicka mig på näsan o i örat (Patrik), kramades en hel massa (Peter) o Emma va go o söt, hämtade vatten, en hink, en filt, ja u name it...

ja o mannen drog en dans när ja precis vaknat.... trollhår! :D

Jaa som sagt brorsan njöt verkligen där ja låg o var så trött så trött...

My beautiful Pom Pom´s!

Insåg när ja ser detta kort vartifrån Milton fått sina dans moves från.... hehe
Broder Peter in action..

sen dags hem o nanna kudden....skööönt!!


Kommentarer
Postat av: Mona

Oh ja, det var ett riktigt great party!!! Jag trodde aldrig du skulle vakna, att jag skulle röja hela natten lång helt i min ensamhet... men det löste sig jue!!!



By the way, känns som att jag sett många av korten du lagt ut ;)



puss

2009-10-05 @ 22:51:48
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0