Ja hujedamejj jag har ju fyllt år!!

Haha men ja vette tusan var fotografen höll hus.... de enda kortet som togs på mejj den morron var av mannen, när ja stod o fixade fejjan..! =)
Men ja tänkte att ja kan ju bjussa på lite shyssta kort av härliga ungar istället, de kommer kort från festen min som kommer vara nästa helg, inte alltför nykter lär man väl vara om man känner mig rätt..? Eller som ja sa till syrran då ja tyckte hon måste komma till mig på förferra, sminka oss ihop osv, vaddå när ska ja komma då tyckte hon, ja men vafan ja ska då supa hela lördagsförmiddagen tyckte jag för ja ska då inte komma ihåg min 30 års fest!!!! De gilla hon, hehe..

Snyggungar som både leker samt hjälper mamma baka chokladbollar.. Tindra hon kan ju de mesta själv, de vet man ju! =)

Snyggtjejjen ville ju ha rosa bollar med...

Mmmmm, njutningsfullt!

& lilleman han lekte o lekte snäll som han är..

eller hur var de där...?? pappa upp i dagen..

Sen var det kusinmys i sackon..



Nu ska ja lägga dem små för jag o Flisan ska ha tjejjkväll med spa, slinga håret osv, hihi.. & jag håller tummar o tår för att jag får tillbaka mitt Nk prov imorron med bra resultat!! :-o

Tjing o hejj!

Kommentarer
Postat av: Rutmarie

Grattis i efterskott. Det lär väl bli en hejdundrande fest gissar jag.

Visst skulle Lena o Lars ha barn igen eller har jag fattat fel?

Kram

2009-09-29 @ 12:05:18
URL: http://www.sakerilivet.blogspot.com
Postat av: Cissi

Längtar till på lördag ! :D Har till o med köpt mig ett nytt partyfodral ;)

2009-09-30 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0