En massa mys idag!

Började dagen med att följa stortjejjan på badhuset o sen förbi klassrummet en sväng, tyvärr var min tid sedan slut o ja var tvungen ila för att hämta hem småsyskonen efter sina 3h på dagge.. herregud ett evigt rännande hit o dit!!...

Riktigt grym e Flisan på bröst, krål o ryggsim, men allra bäst på flyta, hihi, som ett litet näckrosblad :)
Tror hon tyckte det var skojj ha mamma med, mamma som ÄNTLIGEN hade tid för bara henne!

Sen blev de skolarbete i klassrummet..


När vi kom hem var det lunch o vila i vanlig ordning sen när Flisan kom hem runt 14 har vi pysslat, käkat mellis, o sen, SEN började vi en total förvandling i flickornas rum, bland damm-elefanter o en massa skräp!!
Felicia har länge pratat om ett eget rum (hon & Tindra delar ju, o de e inte spec jätte kul längre) iaf ett krypin till hennes säng, ett litet bord o sin TV med dvd´n.. Så vi monterade ner hennes säng o tjejjerna bar spel, böcker grejjer o annat joxx som låg utspritt överallt! In med sängen o ett litet bord + TV´n i sovalkoven vägg i vägg med deras gemensamma rum, o titta vilket mysigt litet krypin hon fick, med en egen nyckel så nu kan det alltid vara så rent, städat o prydligt såsom hon vill ha det, även veckan hon är hos pappa..!!

o så lilla vrån med TV´n.. :)


Så efter the makeover blev de fika i Tindra & Miltons gemensamma rum, först blev de en lång lek av café o sen serverades äkta a la carte fruktsallad by Felicia samt kärleksmums & saft o guud så mysigt! Helt plötsligt kom hon bara upp med detta o tyckte vi förtjänade det efter den jobbiga renoveringen! ;)

Mums fillibabba..

Tindra ville ja skulle fota bullan i munnen........... *suck* ja de inte denna lilldam hittar på, de gör ingen!!

En trött o varm mamma som njuter fruktsallad... men kul har vi haft!!

Trolldegsfigurerna vi knåpade ihop igår fick sig lite färg ikväll innan sängdags.. Milton va inte heller intresserad av det denna gången, nej de var bara "örn-örn" som fanns i tankarna =))





Annars vad händer i mitt hem, jaa jag (som kanske märks) försöker ha ngt för händerna (& hjärnan) hela tiden, rusar i ilfart till postlådan för att ev kanske fått min kallelse till op i Umeå, men icket.. =( Blir nog knäpp snart..?
Jaja livet med GI rullar på o jag lagar den mer avancerade menyn efter den andra(nej skämt åsido, jag lagar sånt där enkelt, snabbt o Gott) idag orka ja inte ens göra middag till mig själv (barnen åt stekt pannkaka) så ja drog en shake + en hårdmacka med grillad lax, de var gott o mättande, kände mig så slö efter dagens vila o flickornas rumsrenovering.. :/
Nu e de elda o elda som gäller, sen ska jag krypa ned med tjejjerna i min säng, Felicia åker till pappa igen imorron, buuu.... =((

Ha de bäst allihopa, kram o hejj! /Mallan

Kommentarer
Postat av: Lina

Så jävulskt vacker du är Malin !!!

2010-02-28 @ 22:03:02
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Lina

önskar att ja såg ut som du !! Vacker flicka !

2010-03-29 @ 15:33:44
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0