What a day!!!

Jaa denna dagen går nog till historien, jag orkar verkligen inte skriva allt jag o Tindra tjafsat om eller hur ofta Milton tycks ha lärt sig att hälla hela glasets innehåll i tallriken... Men nu sover barnen, Tindra ingen middagslur idag heller så hon va hyfsat trött i e.m, och dem som känner henne inser nog vilken liten speedad tjejja jag haft att göra med... NU ÄR JAG TOTALT SLUT!!! Jag var fasen t.om så trött att ja inte orkade äta ngn middag så det blev en nutrilett måltidsbar + ett glas vatten..

Utevistelse en hel del idag, kafferep hos kusin Nina medan ja o Milton väntade på att åka o hämta Tindra, hem o fixa lunch vila lite, Flisan kommer hem, utevistelse igen, matlagning, blaha blaha... Oooooh så skönt att det är kväll, nu ska ja fläta ihop håret (ja jag sover alltid i fläta) sen krypa ner i soffan med min bok, låta apel´sinen o nötterna magen just fick smaka på sjunka ner, och sen, sen ska jag SOVA! =)

Dagens matintag

Frulle: fil med nötter, russin och Gi musli
Lunch: Omelett med köttfärs + brieost och 1 tomat
Middag: måltidsbar

Mellanmålen blev fruktsallad med keso med barnen när Flisan kom hem kl 14, samt ½ apelsin & en näve nötter nu ikväll..

Natti :))

Jo, tydligen e de inte bara mamman här i huset som gillar de här med träningsmaskiner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0