Onsdag & ledig dag!!

Fifan så underbart det varit att vara ledig med barnen idag, bara ta dagen som den kommer, packa en väska o dra till stranden o mysa på.. Synd bara att tiden rusade iväg o nu är det kväll igen..
Men imorron ringer det inte heller ngn väckarklocka, wonderful!!

Imorron har vi planer med faster Lena med familj att träffas, åka o bada & umgås! Blir jätte trevligt och det ser vi fram emot både ja o barnen.. Hoppas o tror på bra väder nu bara! :)

Dagens matintag kan ja dra lite snabbt, kokt ägg, shakes, broccoli, lax, banan, melon, jordgubbar, mealbar, havregrybsgröt o vatten... Kanske ngt mer, ja minns inte!

Känns så otroligt spännande få ställa sig på vågen på lördag, ska verkligen försöka att inte tjuvväga mig innan ;))

BusMallan känner sig glad & lycklig i hela själen, vems resultat e de.... Bara min man & mina barns närhet, värme och kärlek såklart!! Jag älskar min man till skyarna & tillbaka.. <3

PUSS Magnus Jag Älskar Dej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0