Blond vs black..

Sådärja, när mamman får tid över medan mannen e på äventyr med tjejjerna ett par timmar & Milton lekte som bäst, då kastade hon in handduken som en blond bimbo, hähä & blev the black one! Känns i skrivande stund riktigt riktigt jävla bra/snyggt/fint/sexigt/coolt/ & framförallt så MALIN!!

Så glömt inte hälsa om ni ser en gla svarthårig prick på stan, it´s the one and only! ;)

Lotta: jag har käkat allt möjligt & druckit allt möjligt, men nu jävlarns, ev vila en sista dag imorron sön & sen järnet på gymmet på måndag, hakar du?

/Moi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggers! Ja, men då vet du inte vad jag stoppat i mig senaste veckorna.. KRÄÄÄK.... Tyvärr, är i Piteå hela måndagen. Kan du träna på kvällen är jag kanske på, beror ju på när jag kommer mig hem. Men vi kan ju SMSas!

2010-11-14 @ 00:11:00
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Då hinner jag inte på måndag. Och sen jobbar jag dag tis, ons och fre. Så det blir mittpådagen/kvällsträningar för mig i veckan.

2010-11-14 @ 18:10:18
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0