Funderar på skaffa träningsblogg..

Förslag på ngn??? Jag tycker denna e alldeles för mammig och liksom lite dåligt uppdaterad sista tiden, nu e mitt liv hälsa träning och shopping, så ja tänkte göra en mer Malin! ;)

Apropå de här med träning på gym o lägga ner tid, energi och pengar på styrketräning och en sund, fast & fin kropp (som förövrigt ska hålla ett x antal år till) kan ja inte förstå att ja inte lagt mer energi på förut.. Men som sagt, ja har vart mammaledig, en hel del sånna saker i min vardag & min blogg, men vad tycker ni om en modernisering o följa mitt liv ngn annanstans kära läsare??

Lev & må!! Love and kiss /Malin

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

allt bra idag? :)

2010-11-01 @ 16:51:40
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0