Tjat, de lönar kanske sig..

Söta frun min har ju tjatat om att ja måste uppdatera min blogg, så jaja....

Va gör ja i livet just nu då. jo jag jobbar, drar någon ferre, dejtar och myser med mina barn, tar det allmänt lugnt och njuter av livet i stora drag, trodde inte man kunde få känna sig så här hel o fri faktiskt. Jag skulle ha gått för flera år sen, men man får väl ngn form av beroende-förhållande eller nå, de vette fan??

Just i skrivande stund har en sötnöt kommit och tagit min bil, medan ja sitter här nyduschad i soffan o bara njuter i en klänning, såå soft. Att man sen fick byta sig till en myyche snyggare bmw under tiden gör ju inte saken sämre ;)
Vilka goa vänner man hittat nu oxå, fått in lite nytt blod i sällskapet, de kan behövas.. Men nu ids ja inte skriva mer, längtar iaf väldans mkt till vår lilla krabat kommer i mitten/slutet av maj!

Ngn som kan komma på ngt namn till lillkillen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vilken sötnos! Vad är det för ras?



Skönt att höra att du mår bra. Då blir nog allt till det bästa ska du se. =)

2011-04-20 @ 19:23:09
URL: http://loppanspyssel.blogspot.com
Postat av: Lollo

Pyret eller Pysen kanske :-D. Hur går det med Nala då? Sköter hon sig? Har du fått några klagomål att de skäller eller nåt? Äter de bra systern & brodern?

2011-04-20 @ 21:01:30
URL: http://www.top-fashion.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0