Detta känns.....

Ja som jag befarade när jag gått på hallgolvet och upptäckte att golvet var ojämnt, ringde hyresvärden som efter ett check inser -det är vattenskadat!!!!?? Detta är inte sant!! Man vill ju bara gråta... :(
Så imorgon är det bara packa ihop och åka från mitt hem i några veckor framöver... Ingen jul hemma hos mig som planerar, mitt hem, min borg och min trygghet ska jag inte få befinna mig i.. Iaf i några veckor, och jag som verkligen hatar att bo i kappsäck :(
Men många som öppnat sina hjärtan och sina hem, det känns iaf skönt..

/Malin


Kommentarer
Postat av: Greta

Men nog var det väl ändå som sjutton.....

2011-12-11 @ 16:39:22
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0