På väg hem igen..

Åkte hem med Melody och hennes mamma igår för umgås och mysa tillsammans en e.m och kväll innan hjärtat hämtar mig och det är dags åka hem..
Vi lekte i över 1h i bilen då donnan vaknade innan vi var framme, de var ju superkul ha sin moster i baksätet, då kan man väl inte sova?!!
Sen hemmamys, fixa middag, promenad i stormen med lillan i vagnen så vi kunde handla lite ingredienser till chokladmoussen à la lchf vi skulle göra till kvällsmyset :))
Sen har vi busat hela kvällen, Melody har provat olika huvudbonader och glajjer, hihi.. Kl 23 var vi alla så trötta så vi la oss och somnade bums!!
Blir väckt av lillhjärtat strax efter 9.30 när hennes mamma lägger henne på min kudde med lill ansiktet nära mitt & hon skriker uuuäääääh!! Haha!
Upp för frukost och en dusch sen skjutsade dem mig till Teg och älsklingen stod där och väntade på mig.. På väg hem och ska njuta av ledig helg, baka bullar och en tårta för kalaset som stundar nästa helg..

Moster längtar redan hur mycket som helst efter dig lilla goa Melody!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0