svar till dig läsare..

Sätter in din kommentar även här.. :) "När man måste skriva sådär mycket om sin älskade är det något som inte står rätt till. Knakar det i fogarna?" Från D Hej D! Nej hörru du, här knakar det inte i några fogar,..Jag är så fullkomligt lycklig över att ha träffat min själsfrände så jag kan inte annat än både prata och skriva om de! ;) Men för att skona mina vänner, och nära och kära så skriver jag av mig lite då o då oxå, annars blir de nog less alla mina utlägg om hjärtat mitt! Men om du själv av den erfareheten skriver så, så kan jag bara tycka de e trist för dig och hoppas att du oxå snart hittar din stora kärlek i livet, kanske startar en blogg som jag kan få följa din kärleksresa på..?! Sen e de inte så lätt veta vad man mer ska skriva om, så här i nyförälskelsen då hjärtat och hjärnan bara tänker på EN sak, och snart firar vi 6 månader, våra första 6 månader av alla ÅR!! Puss på er :) /Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0