Tisdag!

Med tanke på den sena timmen jag somnade igår så vill jag inte ens tänka på hur få timmars sömn jag lyckades få ihop.. :/
Trött och grusig i ögonen på morgon när julkalendern visades men efter en het dusch och några koppar kaffe var man fit for fight igen!!
Tindra har lekt hos Maya idag och jag och Milton har fått rå om varandra, även lilla mommis fick lite kvalitetstid, sen for vi hem och bara möös :) mammas kille som han säger!
Flisan kom hem tidigare från skolan idag efter att fröken ringt och sagt att hon inte såg kry ut och hade huvudvärk, så hon fick smärtstillande och sen i säng, där hon nu ligger och sover..
De e nog väldigt mycket som händer i den lilla kroppen och så har hon ju haft migrän när hon va mindre.. Usch vet ju själv hur fruktansvärt det är :((
Ninis har fått städat och rent och Milton testade ligga under burgallret och vara haj! Haha!
Nej de verkar vara dags för kramkalas en stund nu ;) sen hämta Tindra!

Love you G <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0