Vaken igen...

Vad är nu detta!??
Jag har som myrornas high life disco i hela kroppen!? Hela jag är pigg, hela kroppen vill upp och skutta och hjärnan e liksom VAKEN, herregud!!?
Kosten som gör mig sån eller!? ;/
Däremot e jag less det illamående jag har fått sista 2 dagarna.. speciellt när jag äter ett större mål mat, typ lunch och middag.. Yr e jag oxå, men de e sånt man verkar få ta i denna kostomställning! ;)
Iaf som sagt e de full fräs på damen och alla påhitt jag vill höra med barnen lyser inte med din frånvaro, jag får snarare säga till mig själv att bara njuta och vara, och inte ha ngt på tapeten hela tiden.. Men de e ju jävligt lätt, nja..!
Idag e de fredag och hjärtat mitt fyller år!
Grattis på bemärkelsedagen världens bästa DU!!! <3 <3 <3
Bakat kringlor har vi gjort i afton jag och
mina änglar och det var skitskojj!
Ok, try to sleep nu då kanske? Natti :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0