Vet inte..

Känner att ja borde uppdatera här inne, spec när ja vet att en liten raring läser den.. :) Har ju pratat så gott om bloggning, va de kan betyda för livet & kanske humöret!? & sen e ja typ sämst på blogga själv just nu XD

Men iaf dagarna rusar fram, Mallan kör Gi stenhårt o mår bara gott.. Dock sista dagarna mått illa dygnet runt, ont i magen, magkatarr tycker ja känna igen. Så ja har försökt ta de lugnt o äta så skonsam gi kost som ja kan.. Latat på mig här hemma, kikat in inredningssidor osv o insett att ja kanske hellre skulle bott i stan eller i ett mer renoverat hus/bostadsrätt för detta hus verkar vara to away från klart detta liv!? Haha..
E liksom boendet klart, snyggt och fint så e de ju ganska enkelt få lägga slantarna på inredningsprylar o annat sånt skojj!  Nåja, vad är väl en bal på slottet!?

I skrivande stund mår ja bra i magen, så imorron lär de bli lite ranta runt för Mallan! ;))

So long suckers!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag förstår, för barnen är det mysigt att ha kvar julen medan de har lov.

Ja men visst! Jag blev faktiskt nöjd med de gardinerna där! Skönt att slippa köpa nya!

Ja vi får ta och kolla upp en helg ni kan komma. Ni gör ju som ni vill...sova här eller på hotell...

Men jag förstår om hotell känns lockande :) Inte varje helg man gör det! Kraaam

2011-01-06 @ 20:04:29
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0