Hurtigt värre!!

Tog en promenad idag när barnen var skjutsade på sitt, det bet verkligen i kinderna, mätaren visade ju på -17 men det var riktigt skönt när man fått upp ångan och sen hoppa in i en varm skön dusch när jag va hemma at mommis Place igen! :)
Gick förbi hemmet och tyckte mig se rörkrökarns bil utanför min port, så jag lever på tanken att vi kanske bor hemma innan helgen!?
Jag vill in och städa, få hemmet att dofta av doftljus, få pynta i fönstren med gardiner och nyheter som jag både inhandlat och fått i julklapp, tänk jag har inte fått ha mitt egna hem sedan 10december!!!? Heeelt sjukt tungt har det varit emellanåt men nu är vi snart iland och som jag och barnen ska njuta!!
Sen blir det inflyttnings träff och fest och fika för alla våra underbara vänner som vi älskar så otroligt mycket, ingen nämnd och ingen glömd!
Puss Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0