Nytt år!!!

God fortsättning önskar jag er alla :)
Nyåret firades med vännerna Lars och Greta på udden med god mat och dryck samt bad i tunna över 12 slaget och raketskjutande grannar! Såå vackert!! Sen hade jag ju oxå världens bästa sällskap vid min sida -min stora kärlek i livet ;) Gerard! Mitt nya år kunde knappast börja bättre.. :) <3
Och nu kan jag stoltsera med och meddela att JAA det är kallt bada tunna och sen hoppa ut, rusa några meter barfota i nysnö och sen kasta sig och göra en snöängel endast iförd bikini!!
Sen var de SKÖNT hoppa tillbaka ner i vattnet igen, hihi
Nu ligger barnen och jag får lite egentid så här på kvällskvisten innan jag oxå ska i säng, natti :) krams!
Jo förresten, någon därute som gett något nyårslöften ni vill dela med er av??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0